Followers

Sunday 9 September 2012

PERKARA YG MENARIK DI MUKAH SARAWAK

Korang mesti nak tau apa yg menariknya di Mukah, Sarawak ni kan? Walaupun kat sini xde panggung wayang, takde shopping complex, takde mende yang boleh membuatkan hilangnya bosan TETAPI....
  • kat sini ada seafood yg sangat fresh sebabnye jeti di sebelah pasar basah


  •  yang keduanya dhla seafood fresh murah lak tu
haa..tgk ni klu kt smenanjung 1kg-RM25 yg ni hnya RM15 berbaloi2 kn.
ni plak udang rimau RM10 jek style jual setompok2 jek pastu mase aku jenjalan haritu diorang jual RM2 jek selonggok tapi aku tak beli sbb suami aku marah makan berbanyak die cakap boleh menyebabkan gout.yeke??
  • yang ketiganya udaranya yg nyaman jek takde jerebu n others..
  •  yang keempat ialah NASI AYAM PENYET 
ni jela satu-satunya mknan yg aku suke kt mukah ni yg lain-lain memang xde rase n tak kena dgn lidah aku.
 * camne plak tempat korang stay sekarang apa plak kelebihannya?? =))

1 comment:

  1. mhl x tcket flght? nk p sana gak la...nk mkn seafd byk2

    ReplyDelete