Followers

Saturday 8 September 2012

RUMAH PANJANG

Hai korang...selamat hari ahad. apa aktiviti korang harini??saya xwat pape pn macam biasa la menjalankan tugas sebagai isteri mengemas, memasak then membasuh. Suami saya lak kena handle program berbasikal KPTM utk Malaysian Book Of Record tapi handle bahagian Mukah aje bukan keseluruhan..hee.. 
Harini saya nak sajikan anda rumah panjang yg terdapat di Selangau dan Mukah, mase mula-mula sampai sini saya selok jugak la tengok 'Rumah Panjang' sebab first time kan..hehe..Saya suka sangat tengok rumah panjang ni tapi banyak dah moden iaitu rumah panjang batu.

rumah panjang yg paling saya suka tengok sebab yg paling terpanjang kot lebih kurang ada 55pintu..fuyoo..    
yg ni pn comel jugak
ini la rumah panjang moden daripada batu
sebenanye banyak lagi rumah panjang di sepanjang Selangau dan Mukah tapi ini sahaja yg sempat snap.

No comments:

Post a Comment